Az ügyfélszolgálat az egyik legfontosabb eleme minden cég működésének, melynek minősége vevőink hűségének alapja. A felkészült ügyfélkiszolgálás és a kedves, megértő, emberi hozzáállás nagyobb ügyfélelégedettséget jelent, ez pedig több bevételt vállalkozásának. Kapcsolatfelvételkor az ügyfél első hívásra, lehetőleg azonnali megoldást vár, ezért az egyszerűnek tűnő ügyfélszolgálati feladatok komplex technológiai és humánpolitikai támogatást igényelnek. Bízza ránk ezt a feladatot, legyen elérhető ügyfelei számára akár több nyelven és dialektusban, akár a hét minden órájában!

Az alábbi telefonos ügyfélszolgálati feladatok ellátásban támogatjuk ügyfeleinket:

  • Teljes körű ügyfélszolgálati feladatok 
  • Help-desk, technikai támogatás
  • Vevőszolgálat
  • Információs vonal, rendelésfelvétel
  • Automata menürendszer (IVR)
  • Értékesítés, keresztértékesítés
  • E-mail, SMS, Chat és Közösségi Média kontaktusok kezelése

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk: vajon az operátorok, akikkel mi személyesen nem találkozunk, valóban megértették a nem is oly egyszerű termékportfóliónkat; vajon tudnak majd az ügyfelek kérdéseire válaszolni és ami a legfontosabb cégünknek új hallgatókat hozni?... Mára bebizonyosodott: igen, tudnak! Kimagasló hatékonysággal rekorderedményeket érünk el együtt. Mindemellett rendkívül precíz, naprakész riportrendszerüknek köszönhetően mindig pontosan tudom, hogy hol áll a kampány költsége ill. az hogyan aránylik a megrendelő állományhoz. Számunkra az is nagyon fontos, hogy a hívások visszaellenőrizhetőek legyenek. A Comforce naprakészen rendelkezésünkre bocsátja a lebonyolított hívások felvételeit. Mindez ill. a Comforce munkatársai rugalmassága egy kölcsönösen gyümölcsöző üzleti kapcsolat alapjait képezik.

Bonafert Helga, marketing vezető