Az ügyfélszolgálat az egyik legfontosabb eleme minden cég működésének, melynek minősége vevőink hűségének alapja. A felkészült ügyfélkiszolgálás és a kedves, megértő, emberi hozzáállás nagyobb ügyfélelégedettséget jelent, ez pedig több bevételt vállalkozásának. Kapcsolatfelvételkor az ügyfél első hívásra, lehetőleg azonnali megoldást vár, ezért az egyszerűnek tűnő ügyfélszolgálati feladatok komplex technológiai és humánpolitikai támogatást igényelnek. Bízza ránk ezt a feladatot, legyen elérhető ügyfelei számára akár több nyelven és dialektusban, akár a hét minden órájában!

Az alábbi telefonos ügyfélszolgálati feladatok ellátásban támogatjuk ügyfeleinket:

  • Teljes körű ügyfélszolgálati feladatok 
  • Help-desk, technikai támogatás
  • Vevőszolgálat
  • Információs vonal, rendelésfelvétel
  • Automata menürendszer (IVR)
  • Értékesítés, keresztértékesítés
  • E-mail, SMS, Chat és Közösségi Média kontaktusok kezelése

Visszajelzések

Ha az a feladatom, hogy a Comforce-ról mondjak pár szót, nehéz helyzetben vagyok, hiszen csak pozitívum jut eszembe. Több projektet vittünk már sikerre és tervezünk sikerre vinni a jövőben is. Azért választjuk őket kampányról kampányra, mert...

Vezér Dávid, marketing vezető