A megbízó igényeire szabott munkaerőbázis

Rendkívüli munkaerő-piaci hozzáférésünknek köszönhetően egyedi kompetenciát igénylő projektek is lebonyolíthatóak.

Minden egyes ügyfél más, és amikor ügyfélszolgálatról van szó, ezeket a különbségeket figyelembe kell venni. Változó világunkban, ahol minden egyéni és testreszabott, a siker érdekében a kommunikáció stílusát és az információ szintjét az ügyfelek igényeihez kell igazítani. A Comforce rendszere lehetővé teszi a személyzeti erőforrások optimalizálását azáltal, hogy a megfelelő időben, optimális létszámú, megfelelő képességű ügyintézőt biztosít a megfelelő helyen, a kért szolgáltatási szint mellett. A Comforce a globális munkaerőpiacról toboroz, tehát olyan változatos erőforrást kínál, amelyet a nagy sebességgel változó gazdaság megkíván. Ha ilyen tehetséges szakemberekhez fér hozzá, a vezetőség könnyedén teljesítheti a kijelölt szolgáltatási szinteket, miközben növeli a call center működési hatékonyságát.

Visszajelzések

Mi jut eszembe a Comforce-ról? Comforce – és áramlanak az adatok, Comforce – és elérjük már elveszettnek hitt ügyfeleinket is, Comforce – és frissül az adatbázis. És pontosan ez volt az együttműködés célja.

SuperShop, csapata