A megbízó igényeire szabott munkaerőbázis

Rendkívüli munkaerő-piaci hozzáférésünknek köszönhetően egyedi kompetenciát igénylő projektek is lebonyolíthatóak.

Minden egyes ügyfél más, és amikor ügyfélszolgálatról van szó, ezeket a különbségeket figyelembe kell venni. Változó világunkban, ahol minden egyéni és testreszabott, a siker érdekében a kommunikáció stílusát és az információ szintjét az ügyfelek igényeihez kell igazítani. A Comforce rendszere lehetővé teszi a személyzeti erőforrások optimalizálását azáltal, hogy a megfelelő időben, optimális létszámú, megfelelő képességű ügyintézőt biztosít a megfelelő helyen, a kért szolgáltatási szint mellett. A Comforce a globális munkaerőpiacról toboroz, tehát olyan változatos erőforrást kínál, amelyet a nagy sebességgel változó gazdaság megkíván. Ha ilyen tehetséges szakemberekhez fér hozzá, a vezetőség könnyedén teljesítheti a kijelölt szolgáltatási szinteket, miközben növeli a call center működési hatékonyságát.

Visszajelzések

Vállalatunk célja egy teljesen új potenciális ügyfélkör feltérképezése volt, amikor a Comforce-al először találkoztunk. Abban biztosak voltunk, hogy tapasztalt partnert keresünk, hiszen az értékesítési folyamat egyik legérzékenyebb területét, a hideghívások segítségével történő időpont egyeztetés lebonyolítását szerettük volna...

Tóth Balázs, sales manager