Az Élővonal folyamatosan elérhető lesz ügyfelei számára, miközben a költség a hívásszámhoz igazodik.

Folyamat

  1. Telefonszám és IVR kiválasztása
  2. Nyitvatartási idő meghatározása
  3. Tudásanyag és ügyfélkezelési sémák elkészítése 
  4. Ügyintézők képzése
  5. GO LIVE - hívások fogadása
  6. Napi statisztika az eredményekről

Eredmény

  • Elégedett ügyfelek
  • Optimalizált költségek

     Kérje ajánlatunkat most!

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk...

Nagy Klára, értékesítési vezető