Az Élővonal folyamatosan elérhető lesz ügyfelei számára, miközben a költség a hívásszámhoz igazodik.

Folyamat

  1. Telefonszám és IVR kiválasztása
  2. Nyitvatartási idő meghatározása
  3. Tudásanyag és ügyfélkezelési sémák elkészítése 
  4. Ügyintézők képzése
  5. GO LIVE - hívások fogadása
  6. Napi statisztika az eredményekről

Eredmény

  • Elégedett ügyfelek
  • Optimalizált költségek

     Kérje ajánlatunkat most!

Visszajelzések

A kiszervezéssel kapcsolatos döntés-előkészítési folyamatot a Comforce csapata hatékonyan és minden kérdésre kiterjedően támogatta. Az operatív előkészítés folyamán kollégáik ismételten tanúbizonyságot tettek szakmai kompetenciájukról, amely segítségével sikerült rövid idő alatt átlátniuk a Praktiker komplex ...

Sáfrány Katalin, Marketing és online szolgáltatások osztályvezető