Előfordult már, hogy az Önök call centerében dolgozó ügyintézőknek hívások áradatát kellett fogadniuk és túlórázniuk kellett, míg máskor csak ültek és nem volt elég feladatuk? Előfordult már, hogy értékes humán erőforrásukat olyan feladatokra pazarolták, amelyek nem teremtettek értéket a cég számára? Amikor kapacitás tervezésről van szó, a legtöbb vállalatnak egy adott alkalmazás maximális használatára kell fókuszálnia. Ez a folyamat fix – és néha szükségtelen, merev és drága – rezsiköltséget követel, de közben nem elég rugalmas ahhoz, hogy a piac változó igényeit kiszolgálja.

A technológia révén ma már rendelkezésre áll a megoldás a korábban elképzelhetetlen költséghatékonyságra. Az általunk kínált megoldás eltér a kapacitás tervezés hagyományos módjától azáltal, hogy lehetővé teszi az erőforrások keresletnek megfelelő növelését, illetve csökkentését. Tehát, ha több ügyintézőre van szüksége, mert szabadságolási időszak van, mi megoldjuk! Ha kevesebbre van szüksége, akkor sincs semmi gond! A Comforce felméri az ön igényeit és szükségleteit valós időben szolgálja ki.

Egyedülálló kapacitás

Nagy volumenű feladatok elvégzése esetén is rövid határidővel biztosított a megfelelő ügyintézői létszám.

Gyors reakcióidő

Azonnal változtatható a szükséges ügyintézők száma, a scriptek tartalma és technikai paraméterei. Az online oktatási rendszer és folyamat biztosítja a naprakész tudást új információk esetén is.

Visszajelzések

A kiszervezéssel kapcsolatos döntés-előkészítési folyamatot a Comforce csapata hatékonyan és minden kérdésre kiterjedően támogatta. Az operatív előkészítés folyamán kollégáik ismételten tanúbizonyságot tettek szakmai kompetenciájukról, amely segítségével sikerült rövid idő alatt átlátniuk a Praktiker komplex ...

Sáfrány Katalin, Marketing és online szolgáltatások osztályvezető