Tapasztalt szakemberrel erősít a Comforce Zrt.

Tapasztalt szakemberrel erősít a Comforce Zrt.

Baji Ildikó személyében új szakmai vezető csatlakozik a Comforce Zrt csapatához, akinek legfőbb feladata a contact center operáció irányítása lesz. Ildikó korábban a Magyar Cetelem Bank-nál, a Citibanknál, az MKB Bank-nál, az ING Banknál, valamint a Transcom Magyarországnál töltött be vezetői pozíciókat. Ügyfélszolgálatok üzemeltetése terén több mint 20 éves hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik.

 

Ildikó a cég operációs vezetőjeként csatlakozott a COMFORCE Zrt. csapatához. Szakmai gyakorlatát különböző profilú contact centerek vezetése során szerezte, köztük az ING TeleCenter, Citibank Sales by Phone, MKB Contact Center, Magyar Cetelem Bank Direct Sales irányításával. A baki szektoron kívül Business Managerként öt évet töltött a Transcom Hungary shared service centernél, ahol multinacionális vállalatok back office, after sales, help desk, ügyfélszolgálati és információs vonalainak üzemeltetését irányította különböző nyelveken. Banki végzettségét a Nemzetközi Bankárképző Központban szerezte, magyar anyanyelvén kívül angolul beszél. Kuratóriumi tagként részt vett a call center szakma magyarországi meghonosításában jelentős szerepet betöltő Humán Erőforrás Alapítvány munkájában. Egy gyermeke van, kedveli a művészetet, az amerikai futballt, szabadidejében squashol.

Visszajelzések

Sosem gondolkoztam azon, hogy telemarketing kampányt indítsak cégünk számára. A Comforce-szal való találkozás mégis meggyőzött arról, hogy a telemarketing egy nagyon eredményes út az ügyféligények felméréséhez. Első találkozásom során magas színvonalú szakmai felkészültséget...

Soltész Erika, ügyvezető igazgató