Call center iparági kutatás 2013-as eredményei

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contac tCenter tagozata a Direkt Marketing piac költéseit vizsgáló éves ágazati kutatása* mellett első alkalommal térképezte fel a hazai Call Center piacot, hogy adatokkal szolgáljon a szektor összetételének változásairól, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.

Nagy örömmel olvastuk, hogy a kutatásban résztvevő vállalatok 22%-a nyilatkozta, hogy már távmunkásokat is alkalmaz. Büszkék vagyunk, hogy a közép európai régióban elsőként és piacvezetőként honosítottuk meg ezt a működési formát és egyre több követőnk akad.

További részletek:  http://www.dimsz.hu/downloads/CC_piaci_insight_2013_11_05_final.pdf

Visszajelzések

Vállalatunk célja egy teljesen új potenciális ügyfélkör feltérképezése volt, amikor a Comforce-al először találkoztunk. Abban biztosak voltunk, hogy tapasztalt partnert keresünk, hiszen az értékesítési folyamat egyik legérzékenyebb területét, a hideghívások segítségével történő időpont egyeztetés lebonyolítását szerettük volna...

Tóth Balázs, sales manager