• 8 évesek lettünk!!!

    8 éves a Comforce! 2008 óta több mint 25 millió ügyfélkontaktust kezeltünk, eddig közel kétszáz ügyfél számára, harminc országban és immár összesen 40 nyelven. Amire viszont a legbüszkébbek vagyunk, az a rengeteg köszönőlevél, ami az ügyfélszolgálatokra betelefonáló vevőktől érkezett. A mi szakmánkban nincs annál nagyobb siker, amikor a kedves vásárló vagy a megbízó megírja, ha elégedett. Köszönetünk jeléül egy kis montázzsal készültünk, majd kattintás után megtekinthető!

    Hajrá Comforce csapat, boldog születésnapot!

  • A Comforce/CloudAgents a Piac & Profit 2016. februári számában

     

    „Ha a megrendelő olyan céget választ, amely etikusan működik, akkor a tervezhető fejlődés miatt nagyobb szaktudással, tapasztalattal és kompetenciával rendelkező partnert kap, hosszú távon tehát mindenki jól jár.”

     

     

  • A Cloudagents-Comforce a CEE Shared Services and Outsourcing Awards shortlistjén

    Örömmel jelentjük be, hogy a Cloudagents – Comforce a közép-kelet-európai shared service centerek számára 4. alkalommal megrendezett CEE Shared Services and Outsourcing Awards-on bekerült a legjobbak közé. Izgatottam várjuk az eredményhirdetést, ami február 4-én, a varsói gálavacsorán kerül megrendezésre.
     

  • Irodánk pontos címe: Budapest, New York, Rio De Janeiro, Tokió… II.rész

    Előző posztunkban olvashattatok arról, hogy hogyan is épül fel, hogyan működik a CloudAgents igazán színes ügyintézői csapata. Ebben a részben Kézsmárki Bori HR Partnerünk mesél még egy kicsit az igazi, nemzetközi távmunkás kampányok menedzseléséről, és arról, hogy aki nem vigyáz, az külföldön akár a legváratlanabb helyzetben is belefuthat egy CloudAgentbe! 

  • Irodánk pontos címe: Budapest, New York, Rio De Janeiro, Tokió… I.rész

    Ahogy azt talán mindannyian tudjátok, a Comforce-ot nem csak itthon, hanem CloudAgents néven a nemzetközi piacon is megtalálhatjátok. Míg a Comforce az országhatárokon belül rendelkezik klasszikus call centerrel és távmunkásokkal is, addig a CloudAgents minden telefonos ügyintézője távmunkásként dolgozik. Elvégre nem várhatjuk el egyik kollégánktól sem, hogy minden reggel több ezer kilométert utazzon azért, hogy megkezdhesse munkáját a budapesti irodánkban!

  • Magyar cég Európa Top 100 technológiai vállalata között

    A Red Herring médiacég amszterdami rendezvényén bejelentette az Europe Top 100 versenyének díjazottjait, mely Európa vezető startup vállalkozásait értékeli, kiemelve azok innovatív és technológiai jelentőségét a képviselt iparágakban. Idén magyar vállalkozás, a felhő-alapú contact center szolgáltató Comforce Zrt. is szerepel az európai listán.

    A Red Herring Top 100 az ígéretes új vállalatok és vállalkozók meghatározó listája a világon. Red Herring szerkesztői az elsők között figyeltek fel az olyan, ma már világszerte ismert vállalatokra is, mint a Facebook,...

  • Comforce a kiemelten stabil KKV-k között

    Cégünk a szolgáltatás szektor call centerek kategóriájában a kiemelten stabil kkv-k között szerepel

  • Call center iparági kutatás 2013-as eredményei

    A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contac tCenter tagozata a Direkt Marketing piac költéseit vizsgáló éves ágazati kutatása* mellett első alkalommal térképezte fel a hazai Call Center piacot, hogy adatokkal szolgáljon a szektor összetételének változásairól, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.

  • ÚJABB TECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK MAGYARORSZÁG PIACVEZETŐ FELHŐ-ALAPÚ CONTACT CENTERÉBEN

    A COMFORCE Zrt. befejezte 81,12 millió forintos, 37,75 millió forint vissza nem térítendő támogatást elnyert fejlesztési projektjét, melynek keretében a telefonos ügyfélszolgálati munkakör távmunkás alkalmazását támogató informatikai rendszer valósult meg. A rendszer az ügyfélszolgálati feladatok felhő-alapú kiszervezésének tapasztalatait és módszereit integrálja, alkalmazása megkönnyíti a távmunka további elterjedését Magyarországon. 

  • Előadásunk ügyfélszolgálati témakörben

    Cégünk részt vesz az IIR Magyarország és Partnering CE közös szervezésű Motiváció és Minőségmenedzsment az Ügyfélszolgálaton címmel futó szakkonferenciáján, mely 2014. október 15-16. között kerül megrendezésre.

  • Tapasztalt szakemberrel erősít a Comforce Zrt.

    Baji Ildikó személyében új szakmai vezető csatlakozik a Comforce Zrt csapatához, akinek legfőbb feladata a contact center operáció irányítása lesz. Ildikó korábban a Magyar Cetelem Bank-nál, a Citibanknál, az MKB Bank-nál, az ING Banknál, valamint a Transcom Magyarországnál töltött be vezetői pozíciókat. Ügyfélszolgálatok üzemeltetése terén több mint 20 éves hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik.

     

  • Tender és együttműködés call center szolgáltatókkal

    2013.05.30 (DIMSZ) Tendereztetési ajánlót készített a DIMSZ Contact Center tagozata, melyben kitérnek az inbound és az outbound szolgáltatások versenyeztetésére is.

Visszajelzések

A kiszervezéssel kapcsolatos döntés-előkészítési folyamatot a Comforce csapata hatékonyan és minden kérdésre kiterjedően támogatta. Az operatív előkészítés folyamán kollégáik ismételten tanúbizonyságot tettek szakmai kompetenciájukról, amely segítségével sikerült rövid idő alatt átlátniuk a Praktiker komplex ...

Sáfrány Katalin, Marketing és online szolgáltatások osztályvezető