Telemarketing az egyik leginteraktívabb marketing csatorna. A telemarekting segítségével megválaszolhatjuk az érdeklődő ügyfelek kérdéseit, kétségeit és kezelhetjük kifogásaikat. Ez az egyetlen marketing csatorna, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a stratégiát finomhangoljuk és a tapasztalatok kiértékelésével bármikor változtathassunk az eredmények növelése érdekében. A beszélgetés alapját képező forgatókönyv (script) néhány pillanat alatt módosítható és a hívásindítások ideje is igazítható az ügyféligényekhez. 

Az alábbi szolgáltatásokkal támogatjuk ügyfeleinket több nyelven:

  • Kimenő telemarketing
  • Értékesítés meglévő ügyfeleknek (Upselling/Cross selling)
  • Lead generálás (érdeklődés felkeltés)
  • Időpont egyeztetés
  • Telekutatás
  • Kintlevőség kezelés
  • Adatbázis építés és menedzsment
  • Adattisztítás
  • DM utókövetés

Visszajelzések

Ha az a feladatom, hogy a Comforce-ról mondjak pár szót, nehéz helyzetben vagyok, hiszen csak pozitívum jut eszembe. Több projektet vittünk már sikerre és tervezünk sikerre vinni a jövőben is. Azért választjuk őket kampányról kampányra, mert...

Vezér Dávid, marketing vezető