Telemarketing az egyik leginteraktívabb marketing csatorna. A telemarekting segítségével megválaszolhatjuk az érdeklődő ügyfelek kérdéseit, kétségeit és kezelhetjük kifogásaikat. Ez az egyetlen marketing csatorna, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a stratégiát finomhangoljuk és a tapasztalatok kiértékelésével bármikor változtathassunk az eredmények növelése érdekében. A beszélgetés alapját képező forgatókönyv (script) néhány pillanat alatt módosítható és a hívásindítások ideje is igazítható az ügyféligényekhez. 

Az alábbi szolgáltatásokkal támogatjuk ügyfeleinket több nyelven:

  • Kimenő telemarketing
  • Értékesítés meglévő ügyfeleknek (Upselling/Cross selling)
  • Lead generálás (érdeklődés felkeltés)
  • Időpont egyeztetés
  • Telekutatás
  • Kintlevőség kezelés
  • Adatbázis építés és menedzsment
  • Adattisztítás
  • DM utókövetés

Visszajelzések

A kiszervezéssel kapcsolatos döntés-előkészítési folyamatot a Comforce csapata hatékonyan és minden kérdésre kiterjedően támogatta. Az operatív előkészítés folyamán kollégáik ismételten tanúbizonyságot tettek szakmai kompetenciájukról, amely segítségével sikerült rövid idő alatt átlátniuk a Praktiker komplex ...

Sáfrány Katalin, Marketing és online szolgáltatások osztályvezető