Hagyományos call center környezetben a cégek általában magas és fix rezsiköltséget fizetnek, ami nem elég rugalmas abban az esetben, amikor a kereslet növekszik (vagy csökken) és a hívások számának megfelelően kell méretezni. Az ügyintézők rendelkezésre állását előre meg kell tervezni, mivel a munkatársaknak ingázniuk kell az otthonuk és a fizikai call center létesítmény között. Míg a múltbeli adatok bizonyos mértékig jelzik a várható keresletet, a hagyományos call centerek nem biztosítanak hatékony módot a váratlan fluktuációkra történő gyors reagáláshoz, ami a kapacitás pazarlása révén plusz költségeket (ügyintéző munka nélkül töltött ideje, amit valakinek ki kell fizetnie) vagy túl alacsony kapacitást (szolgáltatási színvonal esése, ügyfél elégedetlenség) eredményez.

Az általunk kínált megoldás csökkenti a rezsi- és informatikai költségeket, valamint jelentősen növeli a rugalmasságot azáltal, hogy virtuális call center szolgáltatást nyújt és a bejövő, illetve kimenő hívásokat az otthonról dolgozó ügyintézőkhöz irányítja. A fix helyszín kiiktatása drasztikus költségcsökkentést eredményez, míg az Ön cége alapvető, értéket teremtő üzleti tevékenységére összpontosíthat, hiszen abban a legjobb. A Comforce olyan platformot biztosít, amely biztonságos, gyors, skálázható, mindemellett fenntartja vagy javítja a szolgáltatás színvonalát. Azon kívül, hogy globális munkaerőhöz (ideértve Észak-Amerikát, Európát, Afrikát vagy Ázsiát) biztosít hozzáférést az Ön számára, olyan munkakörnyezetet teremt, ahol az ügyintézők kihasználhatják maximális potenciáljukat. Olyan munkát választhatnak, amit szeretnek és amiben a legjobbak, akkor, amikor akarják. A Comforce által kínált modellt mindkét fél számára előnyös: a bejövő és kimenő call center szolgáltatással rendelkező cégeknek, valamint az ügyintézőknek egyaránt. A technológiai fejlődés által biztosított előnyök kiaknázása olyan munkakörnyezetet és piacot teremt, ahol nem léteznek többé korlátok és cége potenciálját maximálisan kihasználhatja.

Visszajelzések

Mi jut eszembe a Comforce-ról? Comforce – és áramlanak az adatok, Comforce – és elérjük már elveszettnek hitt ügyfeleinket is, Comforce – és frissül az adatbázis. És pontosan ez volt az együttműködés célja.

SuperShop, csapata