Hagyományos call center környezetben a cégek általában magas és fix rezsiköltséget fizetnek, ami nem elég rugalmas abban az esetben, amikor a kereslet növekszik (vagy csökken) és a hívások számának megfelelően kell méretezni. Az ügyintézők rendelkezésre állását előre meg kell tervezni, mivel a munkatársaknak ingázniuk kell az otthonuk és a fizikai call center létesítmény között. Míg a múltbeli adatok bizonyos mértékig jelzik a várható keresletet, a hagyományos call centerek nem biztosítanak hatékony módot a váratlan fluktuációkra történő gyors reagáláshoz, ami a kapacitás pazarlása révén plusz költségeket (ügyintéző munka nélkül töltött ideje, amit valakinek ki kell fizetnie) vagy túl alacsony kapacitást (szolgáltatási színvonal esése, ügyfél elégedetlenség) eredményez.

Az általunk kínált megoldás csökkenti a rezsi- és informatikai költségeket, valamint jelentősen növeli a rugalmasságot azáltal, hogy virtuális call center szolgáltatást nyújt és a bejövő, illetve kimenő hívásokat az otthonról dolgozó ügyintézőkhöz irányítja. A fix helyszín kiiktatása drasztikus költségcsökkentést eredményez, míg az Ön cége alapvető, értéket teremtő üzleti tevékenységére összpontosíthat, hiszen abban a legjobb. A Comforce olyan platformot biztosít, amely biztonságos, gyors, skálázható, mindemellett fenntartja vagy javítja a szolgáltatás színvonalát. Azon kívül, hogy globális munkaerőhöz (ideértve Észak-Amerikát, Európát, Afrikát vagy Ázsiát) biztosít hozzáférést az Ön számára, olyan munkakörnyezetet teremt, ahol az ügyintézők kihasználhatják maximális potenciáljukat. Olyan munkát választhatnak, amit szeretnek és amiben a legjobbak, akkor, amikor akarják. A Comforce által kínált modellt mindkét fél számára előnyös: a bejövő és kimenő call center szolgáltatással rendelkező cégeknek, valamint az ügyintézőknek egyaránt. A technológiai fejlődés által biztosított előnyök kiaknázása olyan munkakörnyezetet és piacot teremt, ahol nem léteznek többé korlátok és cége potenciálját maximálisan kihasználhatja.

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk...

Nagy Klára, értékesítési vezető