• Magyar cég Európa Top 100 technológiai vállalata között

    A Red Herring médiacég amszterdami rendezvényén bejelentette az Europe Top 100 versenyének díjazottjait, mely Európa vezető startup vállalkozásait értékeli, kiemelve azok innovatív és technológiai jelentőségét a képviselt iparágakban. Idén magyar vállalkozás, a felhő-alapú contact center szolgáltató Comforce Zrt. is szerepel az európai listán.

    A Red Herring Top 100 az ígéretes új vállalatok és vállalkozók meghatározó listája a világon. Red Herring szerkesztői az elsők között figyeltek fel az olyan, ma már világszerte ismert vállalatokra is, mint a Facebook,...

  • ÚJABB TECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK MAGYARORSZÁG PIACVEZETŐ FELHŐ-ALAPÚ CONTACT CENTERÉBEN

    A COMFORCE Zrt. befejezte 81,12 millió forintos, 37,75 millió forint vissza nem térítendő támogatást elnyert fejlesztési projektjét, melynek keretében a telefonos ügyfélszolgálati munkakör távmunkás alkalmazását támogató informatikai rendszer valósult meg. A rendszer az ügyfélszolgálati feladatok felhő-alapú kiszervezésének tapasztalatait és módszereit integrálja, alkalmazása megkönnyíti a távmunka további elterjedését Magyarországon. 

  • Előadásunk ügyfélszolgálati témakörben

    Cégünk részt vesz az IIR Magyarország és Partnering CE közös szervezésű Motiváció és Minőségmenedzsment az Ügyfélszolgálaton címmel futó szakkonferenciáján, mely 2014. október 15-16. között kerül megrendezésre.

  • Tapasztalt szakemberrel erősít a Comforce Zrt.

    Baji Ildikó személyében új szakmai vezető csatlakozik a Comforce Zrt csapatához, akinek legfőbb feladata a contact center operáció irányítása lesz. Ildikó korábban a Magyar Cetelem Bank-nál, a Citibanknál, az MKB Bank-nál, az ING Banknál, valamint a Transcom Magyarországnál töltött be vezetői pozíciókat. Ügyfélszolgálatok üzemeltetése terén több mint 20 éves hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik.

     

  • Hogyan nyújts kimagasló ügyfélélményt az e-kereskedelemben?

    2014-ben is támogatói voltunk az  Élet a webshop után - XI. Elektronikus Keresekedelem Konferenciának.

  • Szakmai cikkünk a Nagyker Marketing Trendek Magazinban

    Csesznok László kollégánk írása a telemarketing lehetőségeiről a kereskedelemben.
    A TERÜLETI KÉPVISELŐ, AKI OTT SEM VOLT… EGY EGYEDÜLÁLLÓ MEGOLDÁS A KOSÁRÉRTÉK DRASZTIKUS CSÖKKENÉSÉNEK KEZELÉSÉRE 
    Manapság egyre gyakrabban találkoznak a területi képviselői vagy üzletlátogatói hálózatot üzemeltető kereskedők ezzel a problémával. A gond több helyen ráadásul meg is közelíti, sőt meg is haladja azt a kritikus szintet, amikor már egyre kevésbé éri meg az adott kiskereskedőket bevonni a túraútvonalba. Mit tehetünk ilyenkor? Részletek a csatolt cikkben...

  • Növekszik a nemzetközi ügyfeleink száma

    Az elmúlt hónapokban 12 új szerződést kötöttünk amerikai, kínai, izraeli, ciprusi, belga, török és katari ügyfelekkel. Projektjeik keretében angol, francia, német, mandarin, arab, török, holland, flamand portugál, orosz és horvát nyelveken nyújtünk ügyfélszolgálati szolgáltatást ázsiai, európai, közel keleti és afrikai piacokra.

  • Házi munka

    Mindössze néhány iroda jelenti a kétszázötven munkatársat foglalkoztató, call center szolgáltatásokat nyújtó Comforce Kft. fő hadiszállását. A Magyarország legnagyobb távmunkás bázisát működtető vállalkozás ügyvezető társtulajdonosával, Papp László Dáviddal beszélgettünk.

  • Tender és együttműködés call center szolgáltatókkal

    2013.05.30 (DIMSZ) Tendereztetési ajánlót készített a DIMSZ Contact Center tagozata, melyben kitérnek az inbound és az outbound szolgáltatások versenyeztetésére is.

  • Fordulóponthoz értek a cloud (felhő) contact centerek?

    2013.02.13 (DIMSZ) Ezt a kérdést teszi fel az alábbi blog bejegyzésben Jonty Pearce, a legismertebb brit Contact Center magazin, a Call Center Helper szerkesztője.

  • Tipikus karakterek a call centerekben

    Felmérések alapján egy "átlagos ügyfélszolgálatos" 35 év alatti, nő, általában középfokú végzettséggel rendelkezik, legalább egy idegen nyelven beszél, és jellemzően a fővárosban él. Ennél természetesen jóval árnyaltabb a kép - a tipikus munkavállalók mellett az egészen fiatal pályakezdők, az idősebb korosztály, a megváltozott munkaképességűek és a kismamák is jellemző munkavállalók az ügyfélszolgálatoknál.

  • Felhőbe költözik az ügyfélszolgálat

    Az Egyesült Államok és Nyugat-Európa után Kelet-Európa is egyre nagyobb contact center piaccal rendelkezik, ráadásul a piaci szereplők a felhő alapú rendszerek megjelenésével további élénkülést várnak. "Az ok persze nem feltétlenül az újszerű megoldások iránti nyitottság, sokkal inkább a költségoptimalizálás, hiszen a contact centerek kiszervezésével és az új technológia alkalmazásával korábban sosem látott méretű megtakarítások érhetők el" – mondja Papp László Dávid a Comforce Zrt. vezérigazgatója.

  • Naponta kell kedveskedni

    Miért megkerülhetetlen a közösségi médiás ügyfélszolgálat, tegezni vagy magázni kell a fogyasztót, elég-e a CRM-hez az informatikai szemlélet – ezekről a kérdésekről is szó esett a Kreatív Csoport által szervezett Ügyféllojalitás konferencián.

  • Innovatív call centeré az első Jeremie-tőkejuttatás

    Két innovatív hazai vállalkozás, a COMFORCE és egy a következő hetekben nevesítendő társaság lesz az első, amely a részben uniós forrásból finanszírozott Jeremie Kockázati Tőkeprogram keretében jelentősebb, összesen 570 millió forintnyi fejlesztési tőkejuttatást kaphat - jelentette be a Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.

  • BTL és finom falatok a Marketing&Media üzleti reggelijén

    Üzleti reggelit tartott a Marketing&Media a BTL piacról. Az eseményen a terület meghatározó szakemberei beszéltek többek között a piaci kihívásokról, a közösségi média szerepéről, illetve az ügynökségek közötti versenyről.

  • BrandFestival: innovációs büdzsék helyett innovatív emberek?

    A Költségvetés workshopon a szakemberek a válság okozta konzervativizmusról és az általános szakmai kimerültségről is beszéltek.

  • Ki választ kit: befektető céget, vagy cég befektetőt?

    Mintegy négy évvel az uniós JEREMIE program bejelentése után idén júniusban az egyik hazai nyertes alapkezelő, a Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. kiválasztotta az első vállalkozást, melyet jelentős tőkebefektetéssel támogat. A Comforce megfelel a Primus III. Kockázati Tőkealap elvárásainak: olyan korai vagy induló szakaszban lévő, innovatív, hazai kis- és középvállalkozás, amelynek a növekedési potenciálja átlagon felüli.

  • Innovatív call centereké a jövő

    2011.03.18 (DMSZ) Hírlevelünkben egy újabb rovatot indítunk, amelyben 2 hetente interjút készítünk egyik tagunkkal. Elsőként a Comforce Zrt. vezérigazgatóját, Papp László Dávidot kérdeztük a vállalat piaci szerepéről és a direktkommunikációs szakma helyzetéről.

  • Félmilliárd forintot pumpálnak induló cégekbe

    A Jeremie Program nyertes Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. kiválasztotta első portfóliócégeit, melyeket több mint félmilliárd forintnyi tőkebefektetéssel támogat.

  • Megvannak a Primus Capital első Jeremie befektetései

    A Jeremie Program nyertes Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. kiválasztotta első portfóliócégeit, melyeket jelentős tőkebefektetéssel támogat. A 6,2 milliárd forint jegyzett tőkével rendelkező Primus III. Kockázati Tőkealap olyan korai vagy induló szakaszban lévő hazai kis és középvállalkozásokba fektet be, melyek átlagon felüli növekedési potenciállal rendelkeznek. A Primus által meghozott befektetési döntés alapján két innovatív hazai vállalkozás, a COMFORCE és egy a következő hetekben megnevezésre kerülő társaság, összesen 570 millió forint fejlesztési tőkéhez juthat.

  • Cégünkről a Duna TV Munka-Társ című műsorában

    A Duna Televízió Munka-társ című műsorának szerkesztősége járt nálunk. A látogatás során készített  videó által mindenki betekintést nyerhet egy felhőalapú contact center működésébe és hétköznapjaiba...

  • TV2: Mokka - Egyre nagyobb teret nyernek a contact centerek

    Egyre nagyobb teret nyernek Magyarországon a contact centerek, amelyek sokban megkönnyítik a kis- és középvállalkozók munkáját. Papp László Dávid, a Comforce Zrt. vezérigazgatója magyarázta el a Mokkában,hogy mit tud egy ilyen multimédiás call center. Arról is beszélt, kiknek jelent segítséget egy ilyen központ.

  • Európában egyre népszerűbb a távmunka

    2011.10.19 (Metropol) Miközben Európában, így a régióban is egyre népszerűbb a távmunkás foglalkoztatás, addig Magyarországon lassan terjed, de nő az igény a rugalmas formában foglalkoztatott munkavállalók iránt a Comforce Zrt. távmunka szolgáltató értékelése szerint.

  • A kiszervezés új hulláma

    Bár a hazai kiszervezések aránya messze elmarad az európai átlagtól, a nyugati trendek, ha lassabban is, de nálunk is megjelennek. Míg a nagyvállalatok korábban outsourcinggal szinte csak az IT megoldások területén számoltak (szerver hosting, biztonságtechnika), ma már a bérszámfejtés, a cafetéria és a munkaügyi feladatok esetében is egyre gyakrabban élnek ezzel a megoldással. Az outsourcing újabb hulláma a hazai vállalatok körében az üzleti szolgáltatások kiszervezésében várható, amelyek közül kiemelt szerep jut majd a contact center kiszervezéseknek – mondja Suhajda Attila, a Magyar Outsourcing Szövetség elnöke.

  • Ígéretes magyar feltörekvő cégek üzleti angyaloknak

    Az őszi, sorrendben a tizenhetedik üzleti angyal klubot szeptember 29-én rendezték meg. Nyolc vállalkozó osztotta meg elképzeléseit a jelen lévő mintegy húsz befektetővel és az eszmecsere a prezentációk után is folytatódott, írja a Napi.

Visszajelzések

A kiszervezéssel kapcsolatos döntés-előkészítési folyamatot a Comforce csapata hatékonyan és minden kérdésre kiterjedően támogatta. Az operatív előkészítés folyamán kollégáik ismételten tanúbizonyságot tettek szakmai kompetenciájukról, amely segítségével sikerült rövid idő alatt átlátniuk a Praktiker komplex ...

Sáfrány Katalin, Marketing és online szolgáltatások osztályvezető