Hogyan nyújts kimagasló ügyfélélményt az e-kereskedelemben?

Hogyan nyújts kimagasló ügyfélélményt az e-kereskedelemben?

2014-ben is támogatói voltunk az  Élet a webshop után - XI. Elektronikus Keresekedelem Konferenciának.

Rövid szóróanyagunkban azt mutatjuk be, hogy hogyan lehet kimagasló ügyfélélményt nyújtani az e-kereskedelemben. Részetek az alábbi csatolmányban.

 hogyan_nyujts_kimagaslo_ugyfelelmenyt_az_e-kereskedelemben.pdf

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk: vajon az operátorok, akikkel mi személyesen nem találkozunk, valóban megértették a nem is oly egyszerű termékportfóliónkat; vajon tudnak majd az ügyfelek kérdéseire válaszolni és ami a legfontosabb cégünknek új hallgatókat hozni?... Mára bebizonyosodott: igen, tudnak! Kimagasló hatékonysággal rekorderedményeket érünk el együtt. Mindemellett rendkívül precíz, naprakész riportrendszerüknek köszönhetően mindig pontosan tudom, hogy hol áll a kampány költsége ill. az hogyan aránylik a megrendelő állományhoz. Számunkra az is nagyon fontos, hogy a hívások visszaellenőrizhetőek legyenek. A Comforce naprakészen rendelkezésünkre bocsátja a lebonyolított hívások felvételeit. Mindez ill. a Comforce munkatársai rugalmassága egy kölcsönösen gyümölcsöző üzleti kapcsolat alapjait képezik.

Bonafert Helga, marketing vezető