Hogyan nyújts kimagasló ügyfélélményt az e-kereskedelemben?

Hogyan nyújts kimagasló ügyfélélményt az e-kereskedelemben?

2014-ben is támogatói voltunk az  Élet a webshop után - XI. Elektronikus Keresekedelem Konferenciának.

Rövid szóróanyagunkban azt mutatjuk be, hogy hogyan lehet kimagasló ügyfélélményt nyújtani az e-kereskedelemben. Részetek az alábbi csatolmányban.

 hogyan_nyujts_kimagaslo_ugyfelelmenyt_az_e-kereskedelemben.pdf

Visszajelzések

Vállalatunk célja egy teljesen új potenciális ügyfélkör feltérképezése volt, amikor a Comforce-al először találkoztunk. Abban biztosak voltunk, hogy tapasztalt partnert keresünk, hiszen az értékesítési folyamat egyik legérzékenyebb területét, a hideghívások segítségével történő időpont egyeztetés lebonyolítását szerettük volna...

Tóth Balázs, sales manager