Szakmai cikkünk a Nagyker Marketing Trendek Magazinban

Szakmai cikkünk a Nagyker Marketing Trendek Magazinban

Csesznok László kollégánk írása a telemarketing lehetőségeiről a kereskedelemben.
A TERÜLETI KÉPVISELŐ, AKI OTT SEM VOLT… EGY EGYEDÜLÁLLÓ MEGOLDÁS A KOSÁRÉRTÉK DRASZTIKUS CSÖKKENÉSÉNEK KEZELÉSÉRE 
Manapság egyre gyakrabban találkoznak a területi képviselői vagy üzletlátogatói hálózatot üzemeltető kereskedők ezzel a problémával. A gond több helyen ráadásul meg is közelíti, sőt meg is haladja azt a kritikus szintet, amikor már egyre kevésbé éri meg az adott kiskereskedőket bevonni a túraútvonalba. Mit tehetünk ilyenkor? Részletek a csatolt cikkben...

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk: vajon az operátorok, akikkel mi személyesen nem találkozunk, valóban megértették a nem is oly egyszerű termékportfóliónkat; vajon tudnak majd az ügyfelek kérdéseire válaszolni és ami a legfontosabb cégünknek új hallgatókat hozni?... Mára bebizonyosodott: igen, tudnak! Kimagasló hatékonysággal rekorderedményeket érünk el együtt. Mindemellett rendkívül precíz, naprakész riportrendszerüknek köszönhetően mindig pontosan tudom, hogy hol áll a kampány költsége ill. az hogyan aránylik a megrendelő állományhoz. Számunkra az is nagyon fontos, hogy a hívások visszaellenőrizhetőek legyenek. A Comforce naprakészen rendelkezésünkre bocsátja a lebonyolított hívások felvételeit. Mindez ill. a Comforce munkatársai rugalmassága egy kölcsönösen gyümölcsöző üzleti kapcsolat alapjait képezik.

Bonafert Helga, marketing vezető