Tapasztalt szakemberrel erősít a Comforce Zrt.

Tapasztalt szakemberrel erősít a Comforce Zrt.

Baji Ildikó személyében új szakmai vezető csatlakozik a Comforce Zrt csapatához, akinek legfőbb feladata a contact center operáció irányítása lesz. Ildikó korábban a Magyar Cetelem Bank-nál, a Citibanknál, az MKB Bank-nál, az ING Banknál, valamint a Transcom Magyarországnál töltött be vezetői pozíciókat. Ügyfélszolgálatok üzemeltetése terén több mint 20 éves hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik.

 

Ildikó a cég operációs vezetőjeként csatlakozott a COMFORCE Zrt. csapatához. Szakmai gyakorlatát különböző profilú contact centerek vezetése során szerezte, köztük az ING TeleCenter, Citibank Sales by Phone, MKB Contact Center, Magyar Cetelem Bank Direct Sales irányításával. A baki szektoron kívül Business Managerként öt évet töltött a Transcom Hungary shared service centernél, ahol multinacionális vállalatok back office, after sales, help desk, ügyfélszolgálati és információs vonalainak üzemeltetését irányította különböző nyelveken. Banki végzettségét a Nemzetközi Bankárképző Központban szerezte, magyar anyanyelvén kívül angolul beszél. Kuratóriumi tagként részt vett a call center szakma magyarországi meghonosításában jelentős szerepet betöltő Humán Erőforrás Alapítvány munkájában. Egy gyermeke van, kedveli a művészetet, az amerikai futballt, szabadidejében squashol.

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk: vajon az operátorok, akikkel mi személyesen nem találkozunk, valóban megértették a nem is oly egyszerű termékportfóliónkat; vajon tudnak majd az ügyfelek kérdéseire válaszolni és ami a legfontosabb cégünknek új hallgatókat hozni?... Mára bebizonyosodott: igen, tudnak! Kimagasló hatékonysággal rekorderedményeket érünk el együtt. Mindemellett rendkívül precíz, naprakész riportrendszerüknek köszönhetően mindig pontosan tudom, hogy hol áll a kampány költsége ill. az hogyan aránylik a megrendelő állományhoz. Számunkra az is nagyon fontos, hogy a hívások visszaellenőrizhetőek legyenek. A Comforce naprakészen rendelkezésünkre bocsátja a lebonyolított hívások felvételeit. Mindez ill. a Comforce munkatársai rugalmassága egy kölcsönösen gyümölcsöző üzleti kapcsolat alapjait képezik.

Bonafert Helga, marketing vezető