Tender és együttműködés call center szolgáltatókkal

Tender és együttműködés call center szolgáltatókkal

2013.05.30 (DIMSZ) Tendereztetési ajánlót készített a DIMSZ Contact Center tagozata, melyben kitérnek az inbound és az outbound szolgáltatások versenyeztetésére is.

Az elmúlt években megfigyelhető tendencia, hogy az ügyfélszolgálatok szerepe felértékelődött a nagyvállalatoknál, és a call centerek irányítása a marketing területhez került. A Direkt és interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata a hazai marketingkommunikációs szakemberek munkáját szeretné támogatni tendereztetési ajánlójával, hogy ne csak a szolgáltatói szektor, de a megrendelői oldal is segítse a piac tisztítását és azoknak a cégeknek a működését, akik a szakma önszabályozását előre mozdítják.
A tendereztetés során, valamint a nyertes cég kiválasztásánál két területre külön érdemes fókuszálni, ezek pedig az adatbázis beszerzésének forrásai és az árstruktúra kialakítása. A megfelelő, opt-in adatbázisok használatával a kampányköltségek csökkenése mellett a kéretlen hívások is kiszűrhetők, így a telefonos csatorna hatékonyabb lesz és nem sérül a márka.

A kizárólag sikerdíj alapú megbízás gyakorlatilag a megbízó üzleti kockázatainak átruházása, mely veszélyezteti a szolgáltató vállalkozást, annak ellenére, hogy feladatát elvégezte és költségei túlnyomó részt állandók. A kockázat pedig abból adódik, hogy a szolgáltató árbevétele olyan tényezőktől is függ, amire nincs ráhatása, pl. a termék vagy szolgáltatás piacképessége.

Az ajánló a szövetség honlapjáról tölthető le:
http://www.dimsz.hu/index.php?action=tagozat&list=cikk&id=1

A Contact Center tagozat a közeljövőben két kutatással is kijön majd, melyek a hazai call center piacot mérik fel és ügyfélszolgálatokat tesztelnek.

Visszajelzések

A kiszervezéssel kapcsolatos döntés-előkészítési folyamatot a Comforce csapata hatékonyan és minden kérdésre kiterjedően támogatta. Az operatív előkészítés folyamán kollégáik ismételten tanúbizonyságot tettek szakmai kompetenciájukról, amely segítségével sikerült rövid idő alatt átlátniuk a Praktiker komplex ...

Sáfrány Katalin, Marketing és online szolgáltatások osztályvezető