Felhőbe költözik az ügyfélszolgálat

Felhőbe költözik az ügyfélszolgálat

Az Egyesült Államok és Nyugat-Európa után Kelet-Európa is egyre nagyobb contact center piaccal rendelkezik, ráadásul a piaci szereplők a felhő alapú rendszerek megjelenésével további élénkülést várnak. "Az ok persze nem feltétlenül az újszerű megoldások iránti nyitottság, sokkal inkább a költségoptimalizálás, hiszen a contact centerek kiszervezésével és az új technológia alkalmazásával korábban sosem látott méretű megtakarítások érhetők el" – mondja Papp László Dávid a Comforce Zrt. vezérigazgatója.

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk...

Nagy Klára, értékesítési vezető