• Még mindig maga irányítja és működteti a call centerét?
  • Még mindig jelentős fix költségekkel jár, hogy ügyfélszolgálati osztályt tartson fenn vállalata számára?
  • Frusztrálja, hogy rugalmatlan árazással találkozik, amelyek nem nyújtanak egyaránt megoldást az idényszerű csúcsokra és az alacsony volumenekre?

Amennyiben a fenti kérdésekre IGEN a válasz, akkor itt az ideje, hogy az ügyfélszolgálati tevékenységeit magasabb szintre emelje, egyenesen a felhőkbe! Fedezze fel a Comforce Zrt. által biztosított előnyöket, kihasználva a cloud computing és az innovatív HR menedzsment technológiákat, mellyel a legmagasabb szintű szolgáltatási szintet, soha nem látott rugalmasságot és költséghatékonyságot érhet el egyszerre - mindezt akár 40 nyelven, akár a nap 24 órájában.

Az ügyfelek elvárásainak folytonos és párhuzamos növekedése, illetve a piac által gyakorolt pénzügyi nyomás miatt a cégeknek szembe kell nézniük a magasabb színvonalú ügyfélszolgálat és az azzal egy időben történő költségcsökkentés elérésnek kihívásával. Míg a hagyományos call centerek és telemarketing jelentős hatékonyság növekedést ért el a múltban, a szolgáltatás minőségének feláldozása nélkül csak korlátozott mértékű további haszon érhető el. A tradicionális contact centerek alkalmazásával e cél megvalósítása lehetetlen küldetésnek tűnik.

Szerencsére a legújabb technológiai áttörések és fejlesztések új megoldásokat kínálnak a meglévő és potenciális ügyfelekkel történő közvetlen kapcsolattartás problémájára. Míg pár évvel ezelőtt még lehetetlen volt kiaknázni az otthonról, vagy szétszórt telephelyekről dolgozó ügyintézőket, a cloud computing beköszöntével ez a megközelítés valósággá vált. A Comforce olyan piacvezető cég, amely biztosítja az Ön számára a földrajzilag elosztott contact center előnyeit annak érdekében, hogy vállalkozása alacsonyabb költség mellett több eredményt érhessen el.

A Comforce megoldás a felhő alapú modellre épülő call center 21. századi, legmodernebb megvalósítása, amely lehetővé teszi, hogy a cégek a fizikailag rögzített munkahelyek ügyfélkapcsolati folyamatból történő kiiktatása révén csökkentsék tőkeberuházásukat (vagy kiszervezési kiadásaikat), az ügyintéző toborzás földrajzi korlátjainak eltörlésével egy szinte korlátlan szakemberbázist aknázzanak ki, mindezzel olyan hatékonysági szintet érjenek el, amelyre versenytársaik képtelenek.

Készen áll a kiszervezésre? Kérjen ajánlatot most!

Visszajelzések

Ha az a feladatom, hogy a Comforce-ról mondjak pár szót, nehéz helyzetben vagyok, hiszen csak pozitívum jut eszembe. Több projektet vittünk már sikerre és tervezünk sikerre vinni a jövőben is. Azért választjuk őket kampányról kampányra, mert...

Vezér Dávid, marketing vezető