Mivel a Comforce a rendszererőforrásokat tekintve decentralizált struktúrában üzemel elosztott távoli munkaerővel, felhő alapú alkalmazásokkal és redundáns adatközpontokkal, modellje az üzletfolytonosság magasabb szintjét kínálja, mint bármely hagyományos call center. A Comforce működése során Szolgáltatási Szintet biztosít tűz, árvíz, sztrájk, hóakadály, járvány vagy egyéb rendkívüli helyzet, illetve katasztrófa esetén.

A Comforce Üzletfolytonossági Eljárása a következőkre épül:

  • Fizikailag távoli elhelyezkedő munkaerő az SLA fenntartása érdekében
  • Redundáns felszerelés, szoftver és hardver erőforrás
  • Call center rendszerek redundáns architektúrában
  • Adatmentés és helyreállítás fizikailag duplikált helyeken
  • Logikailag és fizikailag redundáns hálózat és host infrastruktúra
  • Eljárások vészhelyzet, belső és külső jelentős események (Significant Business Disruptions) esetére

Visszajelzések

Sosem gondolkoztam azon, hogy telemarketing kampányt indítsak cégünk számára. A Comforce-szal való találkozás mégis meggyőzött arról, hogy a telemarketing egy nagyon eredményes út az ügyféligények felméréséhez. Első találkozásom során magas színvonalú szakmai felkészültséget...

Soltész Erika, ügyvezető igazgató