Mivel a Comforce a rendszererőforrásokat tekintve decentralizált struktúrában üzemel elosztott távoli munkaerővel, felhő alapú alkalmazásokkal és redundáns adatközpontokkal, modellje az üzletfolytonosság magasabb szintjét kínálja, mint bármely hagyományos call center. A Comforce működése során Szolgáltatási Szintet biztosít tűz, árvíz, sztrájk, hóakadály, járvány vagy egyéb rendkívüli helyzet, illetve katasztrófa esetén.

A Comforce Üzletfolytonossági Eljárása a következőkre épül:

  • Fizikailag távoli elhelyezkedő munkaerő az SLA fenntartása érdekében
  • Redundáns felszerelés, szoftver és hardver erőforrás
  • Call center rendszerek redundáns architektúrában
  • Adatmentés és helyreállítás fizikailag duplikált helyeken
  • Logikailag és fizikailag redundáns hálózat és host infrastruktúra
  • Eljárások vészhelyzet, belső és külső jelentős események (Significant Business Disruptions) esetére

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk...

Nagy Klára, értékesítési vezető