Mivel a Comforce a rendszererőforrásokat tekintve decentralizált struktúrában üzemel elosztott távoli munkaerővel, felhő alapú alkalmazásokkal és redundáns adatközpontokkal, modellje az üzletfolytonosság magasabb szintjét kínálja, mint bármely hagyományos call center. A Comforce működése során Szolgáltatási Szintet biztosít tűz, árvíz, sztrájk, hóakadály, járvány vagy egyéb rendkívüli helyzet, illetve katasztrófa esetén.

A Comforce Üzletfolytonossági Eljárása a következőkre épül:

  • Fizikailag távoli elhelyezkedő munkaerő az SLA fenntartása érdekében
  • Redundáns felszerelés, szoftver és hardver erőforrás
  • Call center rendszerek redundáns architektúrában
  • Adatmentés és helyreállítás fizikailag duplikált helyeken
  • Logikailag és fizikailag redundáns hálózat és host infrastruktúra
  • Eljárások vészhelyzet, belső és külső jelentős események (Significant Business Disruptions) esetére

Visszajelzések

Vállalatunk célja egy teljesen új potenciális ügyfélkör feltérképezése volt, amikor a Comforce-al először találkoztunk. Abban biztosak voltunk, hogy tapasztalt partnert keresünk, hiszen az értékesítési folyamat egyik legérzékenyebb területét, a hideghívások segítségével történő időpont egyeztetés lebonyolítását szerettük volna...

Tóth Balázs, sales manager