Sosem gondolkoztam azon, hogy telemarketing kampányt indítsak cégünk számára. A Comforce-szal való találkozás mégis meggyőzött arról, hogy a telemarketing egy nagyon eredményes út az ügyféligények felméréséhez. Első találkozásom során magas színvonalú szakmai felkészültséget, a változások rugalmas kezelését, ügyfélközpontúságot, rendszeres feed-backet tapasztaltam. Az eredmény pedig számszerűen mérhető teljesítmény és egy számomra értékes adatbázis.

Soltész Erika

ügyvezető igazgató

Visszajelzések

A kiszervezéssel kapcsolatos döntés-előkészítési folyamatot a Comforce csapata hatékonyan és minden kérdésre kiterjedően támogatta. Az operatív előkészítés folyamán kollégáik ismételten tanúbizonyságot tettek szakmai kompetenciájukról, amely segítségével sikerült rövid idő alatt átlátniuk a Praktiker komplex ...

Sáfrány Katalin, Marketing és online szolgáltatások osztályvezető