Magyarországon több, mint 400 fő képzett, minősített ügyintézővel, szerte a világon pedig több mint 12 000 fős tapasztalt ügyintéző bázissal dolgozunk. A kollégákat úgy toborozzuk és képezzük, hogy a telefonhívásokat, e-maileket, webes beadványokat, faxokat, hangpostát és chat szolgáltatásokat gyakorlatilag bármely nyelven és dialektusban, az Ön igényeire szabva dolgozzák fel. A Comforce fejlett piacvezető cég, amely nagyszámú nyelvi és stratégiai képességgel rendelkezik. A nap 24 órájában és a hét 7 napján rendelkezésre állunk többek között a következő nyelvekkel: angol, francia, spanyol, portugál, német, olasz, holland, dán, finn, svéd, görög, lengyel, cseh, szlovák, magyar, orosz, román, horvát, szerb, szlovén, arab és török. A listában nem szereplő, egyéb nyelv esetében kérdezzen bennünket!

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk: vajon az operátorok, akikkel mi személyesen nem találkozunk, valóban megértették a nem is oly egyszerű termékportfóliónkat; vajon tudnak majd az ügyfelek kérdéseire válaszolni és ami a legfontosabb cégünknek új hallgatókat hozni?... Mára bebizonyosodott: igen, tudnak! Kimagasló hatékonysággal rekorderedményeket érünk el együtt. Mindemellett rendkívül precíz, naprakész riportrendszerüknek köszönhetően mindig pontosan tudom, hogy hol áll a kampány költsége ill. az hogyan aránylik a megrendelő állományhoz. Számunkra az is nagyon fontos, hogy a hívások visszaellenőrizhetőek legyenek. A Comforce naprakészen rendelkezésünkre bocsátja a lebonyolított hívások felvételeit. Mindez ill. a Comforce munkatársai rugalmassága egy kölcsönösen gyümölcsöző üzleti kapcsolat alapjait képezik.

Bonafert Helga, marketing vezető