Magyarországon több, mint 400 fő képzett, minősített ügyintézővel, szerte a világon pedig több mint 12 000 fős tapasztalt ügyintéző bázissal dolgozunk. A kollégákat úgy toborozzuk és képezzük, hogy a telefonhívásokat, e-maileket, webes beadványokat, faxokat, hangpostát és chat szolgáltatásokat gyakorlatilag bármely nyelven és dialektusban, az Ön igényeire szabva dolgozzák fel. A Comforce fejlett piacvezető cég, amely nagyszámú nyelvi és stratégiai képességgel rendelkezik. A nap 24 órájában és a hét 7 napján rendelkezésre állunk többek között a következő nyelvekkel: angol, francia, spanyol, portugál, német, olasz, holland, dán, finn, svéd, görög, lengyel, cseh, szlovák, magyar, orosz, román, horvát, szerb, szlovén, arab és török. A listában nem szereplő, egyéb nyelv esetében kérdezzen bennünket!

Visszajelzések

Sosem gondolkoztam azon, hogy telemarketing kampányt indítsak cégünk számára. A Comforce-szal való találkozás mégis meggyőzött arról, hogy a telemarketing egy nagyon eredményes út az ügyféligények felméréséhez. Első találkozásom során magas színvonalú szakmai felkészültséget...

Soltész Erika, ügyvezető igazgató