Magyarországon több, mint 400 fő képzett, minősített ügyintézővel, szerte a világon pedig több mint 12 000 fős tapasztalt ügyintéző bázissal dolgozunk. A kollégákat úgy toborozzuk és képezzük, hogy a telefonhívásokat, e-maileket, webes beadványokat, faxokat, hangpostát és chat szolgáltatásokat gyakorlatilag bármely nyelven és dialektusban, az Ön igényeire szabva dolgozzák fel. A Comforce fejlett piacvezető cég, amely nagyszámú nyelvi és stratégiai képességgel rendelkezik. A nap 24 órájában és a hét 7 napján rendelkezésre állunk többek között a következő nyelvekkel: angol, francia, spanyol, portugál, német, olasz, holland, dán, finn, svéd, görög, lengyel, cseh, szlovák, magyar, orosz, román, horvát, szerb, szlovén, arab és török. A listában nem szereplő, egyéb nyelv esetében kérdezzen bennünket!

Visszajelzések

Vállalatunk célja egy teljesen új potenciális ügyfélkör feltérképezése volt, amikor a Comforce-al először találkoztunk. Abban biztosak voltunk, hogy tapasztalt partnert keresünk, hiszen az értékesítési folyamat egyik legérzékenyebb területét, a hideghívások segítségével történő időpont egyeztetés lebonyolítását szerettük volna...

Tóth Balázs, sales manager