A Comforce Zrt. budapesti központú, az Egyesült Államokban CloudAgents néven alapított, Közép-Európában vezető Cloud Contact Center, amely magas színvonalú, többnyelvű szolgáltatásokat nyújt több mint 11 000 ügyintézővel világszerte. A szolgáltatások több mint 40 anyanyelvi szinten beszélt nyelven állnak rendelkezésre.

A vállalat felhő alapú rendszerei és szabadalmaztatás alatt álló eljárásai lehetővé teszik a munkaerő távolifoglalkoztatását, amely telephelyek mellett otthonról dolgozó ügyintézőket is magában foglal. A modell egyik legnagyobb előnye, hogy forradalmasítja a virtuális munkát és a megbízó számára könnyedén igazítja az erőforrásokat az igényekhez. Legyen szó bejövő, vagy kimenő kontaktuskezelésről, a terhelésnek megfelelően történő erőforrás-kezelés jelentős költséghatékonyságot eredményez a megbízó számára.

A cég 2008-as alapítása óta több, mint 20 millió ügyfélkontaktust kezelt és háromszázat meghaladó projektet hajtott végre elsősorban bankok, biztosítók, kiadók, távközlési cégek és a kereskedelem ismert képviselői számára.

A Comforce Zrt befektetője az Európai Bizottság JEREMIE programjának nyertese, a Primus Capital Kockázati Tőkealap.

Elismerések:

  • Minősített Call Center (GfK, Top 10 Call Center Díj), 2010
  • Minősített Call Center (GfK, Top 10 Call Center Díj), 2011
  • Elismerés jelentős innovációért (Magyar Innovációs Nagydíj), 2012
  • CEE Outsourcing And Shared Services Awards (Short List, 2014, 2015)
  • Red Herring Top 100 Europe (winner, 2015)
  • Contact Center World - Best Contact Center EMEA (döntő, 2015)

Visszajelzések

Sosem gondolkoztam azon, hogy telemarketing kampányt indítsak cégünk számára. A Comforce-szal való találkozás mégis meggyőzött arról, hogy a telemarketing egy nagyon eredményes út az ügyféligények felméréséhez. Első találkozásom során magas színvonalú szakmai felkészültséget...

Soltész Erika, ügyvezető igazgató