David L. Papp,

Papp László Dávid
alapító, vezérigazgató

Dávid a közép-kelet-európai régió első Felhő-alapú contact centere, a COMFORCE Zrt alapítója, emellett a vállalat amerikai leányvállalatát, a CloudAgents-t vezeti. Telekommunikációs és informatikai tanulmányai befejezését követően az Université Paris X Nanterre-n szerezte nemzetközi menedzsment diplomáját. Több, mint 15 évet dolgozott kommunikáció, marketing és ügyfélkapcsolati menedzsment terén számos magyar és nemzetközi vállalatnál, a COMFORCE indulását megelőzően a Teleperformance hazai tagvállalatának ügyfélkapcsolati igazgatója. Dávid a Mensa International tagja, a JCI Szenátori Testületének magyarországi elnöke, a BossConnect és a Google SteamUP programok mentora. Folyékonyan beszél angolul.

Baji Ildikó
operációs igazgató

Baji Ildikó a cég operációs vezetőjeként csatlakozott a COMFORCE Zrt. csapatához. Több mint 20 év szakmai gyakorlattal rendelkezik, amelyet különböző profilú contact centerek vezetése során szerzett, köztük az ING TeleCenter, Citibank Sales by Phone, MKB Contact Center, Magyar Cetelem Bank Direct Sales. A baki szektoron kívül Business Managerként öt évet töltött a Transcom Hungary shared service centernél, ahol multinacionális vállalatok back office, after sales, help desk, ügyfélszolgálati és információs vonalainak üzemeltetését irányította különböző nyelveken. Banki végzettségét a Nemzetközi Bankárképző Központban szerezte, magyar anyanyelvén kívül angolul beszél. Kuratóriumi tagként részt vett a call center szakma magyarországi meghonosításában jelentős szerepet betöltő Humán Erőforrás Alapítvány munkájában. Egy gyermeke van, kedveli a művészetet, az amerikai futballt, szabadidejében squashol.

Andrew Harmati
üzletfejlesztési igazgató

Andrew Harmati több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik stratégiai ügyfélkapcsolatok menedzsmentje, üzletfejlesztés és vezetési tanácsadói területen, melyet olyan vállalatoknál szerzett, mint a Nokia, az NSN, az Ericsson, az IBM, az Oracle, az SAP, vagy a France Telecom. Miután befejezte üzleti tanulmányait az amerikai LSUS egyetemen és a budapesti ELTE-n, az amerikai hadsereg FMPP Operatív Menedzsereként dolgozott, ahol globális műveletekért volt felelős. Andrew tanúsított FOREX bróker, a Projektmenedzsment Intézet (PMI) tagja és nemzetközi minősítéssel rendelkező szakembere (CPMP). Folyékonyan beszél angolul orosz és a magyar anyanyelve mellett.

Bereczki Zsombor
az igazgatóság tagja

Bereczki Zsombor szenior manager és üzletfejlesztési szakember közel 15 éves tapasztalattal az ügyfélszolgálatok, támogatóközpontok létrehozása, üzemeltetése és fejlesztése területén. Mérnök informatikus végzettségű szakember a Vivendi Telecomnál (ma Invitel) ismerkedett meg a call center iparággal, mint ügyfélszolgálati igazgató. Később a Sony Business Europe-nál dolgozott majd a Transcom kelet-európai részlegét vezette. Számos blue-chip ügyfél kelet és közép európai ügyfélközpontjának kialakításában vett részt: eBay, Skype, BMW, UPS, Indesit, CSC. Folyékonyan beszél angolul és tárgyalási szinten németül.

Zoltán Bruckner

Bruckner Zoltán
az igazgatóság tagja

Bruckner Zoltán, a Primus Funds (2003) alapítója és a Primus III társalapítója 13 évnyi kockázati tőke és pénzügyi tapasztalattal rendelkezik Európában és az Egyesült Államokban, ami a következőket foglalja magában: magyarországi ország menedzser a 3TS Capital Partners-nél, kockázat- és kereskedelmi pénzügyi elemzés Közép-Európára vonatkozóan az ING amszterdami központjában, tanácsadói munka az A.T. Kearney-nél Washington, D.C.-ben, valamint Közép-Európára vonatkozó elemzés az Atlanti Tanácsnál. Zoltán nemzetközi közgazdaságtanból szerzett MA végzettséget a The Johns Hopkins University School of Advanced International Studies-n, BA végzettséget pedig a Bard College-on. Zoltán a Magyar Kockázati Tőke Szövetség (HVCA) Igazgatóságának tagja, egyetemi docens a Central European University Üzleti Iskolájában és rendszeresen tart előadásokat a Semmelweis Innovációk Bio-vállalkozási Programjában. Házas és két gyermeke van. Zoltán folyékonyan beszél angolul és németül, anyanyelve a magyar.

Visszajelzések

Oktatási szolgáltatást nyújtó direkt marketinggel értékesítő cég vagyunk és fő célunk, hogy folyamatosan növeljük az új hallgatók állományát. Az egyik legfontosabb csatornánk a telemarketing, amelyet már évek óta használunk. A Comforce Kft-vel két hónapja kezdtünk együttműködni. Együttműködésünk elején volt némi fenntartásunk és nem kevés kételyünk...

Nagy Klára, értékesítési vezető